Monday, January 3, 2011

musim tengkujuh punye pasal???

sejak dua menjak musim tengkujuh ni...mendung n sejuk je kan dunia ni...alhamdulillah...bukan x bersyukur...sgt2 la bersyukur....tp hari ni betul2 la menguji aku ni sebagai hambaNya...nak letak kepercayaan n nasib pada manusia ke pada Allah swt...

campur ngan preggy ni lg la senang hujan mata aku ni...hari ni agak lebat jugak la...seb baik aku cepat2 sedar...Allah swt baru test  sikit aku dah hujan macam tu sekali...terus gi wat solat hajat b4 solat zohor td...alhamdulillah...lega n tenang...bukan tu je...dapat plak petunjuk untuk kurangkan lagi ke'emosian' yg melanda hati aku ni....

hehehe...pe la entry emo2 ni...xbaik....

thanks to my dearest hubby yang xpernah jemu wat hati wifenya happy n x emo2...i lap u berry much!!!amuahks!!!

woi makcik...apeda entry tengkujuh?

2 comments:

fatimatuzzahra said...

kat nilai baru nk start mendung..tp cuaca jela..senyum slalu eks umi..

aibaks said...

hujan? mane? tak de pun? hehe