Wednesday, January 12, 2011

sabar dan bersyukur....

dalam apa2 situasi pun kita akan sentiasa diuji...ujian kesenangan or ujian kesusahan...ujian kesenangan ni ramai org slalunya fail...n ujian kesusahan ni plak ramai yg berjaya lalui...aku plak dapat ujian yg mana?maybe dua2 kot...sejak dah bergelar isteri n bakal jadi ibu ni ujian dah lebih expand...yela...kalau ikut tanggungjawab pun dah bertambah kan...xtau la cemane bila baby keluar nnt...jadi wife pun xtau nak rate diri sendiri ni...am i a good wife or not?of coz other people yg nampak kita kan?slalu gak tanye hubby, ok ke aku ni?as usual my lovely hubby will always says im ok..kadang2 tu lum hbs cakap lg dia dah cakap 'k, b stuju!'.....hihi...ntahla...w.pun camtu aku wase mcm banyak je kekurangan diri ni...yela mane de insan sempurna...im glad that ive been blessed by Him...giving me my caring hubby...bersyukur...sentiasa rasa aku tak banyak wat untuk my deary...kene banyak belajar, membaca or whatever la...harapnya my deary rasa bahagia seperti yg aku rasa...love him so much n im sorry if ive ever doing wrong towards u...sorry if im not give the best for u for all this while...

makcik tak tau nape entry feeling2 plak nih...hihi...malu plak...

1 comment:

aibaks said...

nak makan pe malam ni? ayam panggang nak?