Friday, August 19, 2011

dah soping raya?

macam tahun lepas dgn selambenye aku ngn hubby xde tempah baju raya awal2 cam orang lain...lum pose dah anto kain kat tailor...ntah la nape...beli siap je la kot...walaupun nak cari saiz untuk aku ni agak mencabar minda gak...sekarang betambah sulit (sulit xtahan!!) sbb kene convenient untuk 'penghisap candu tegar' my Luqman Haqeem...ha x paham?kalu x paham tanye...hahahaha...!!!

silap2 tuk aku ni beli je nursing wear...xde baju kurung la kot...hmmm...kaler pun lum decide...abi cakap nak kaler cerah...xmo suram2..or gelap2...mencabar minda tul...kaler pe eh...wase nak blue tapi lum pilih tone yang mane...

tapi soping pun banyak tuk anakanda je kot...nak cari baju melayu tecik kat mn eh yang kain x panas n serap peluh...ye la anak I kan kene special treatment sikit, takut sakitnye datang balik...de cadangan x?huhuhu...mcm la ramai bace blog aku ni nak bg cadangan...ke xde pun yg baca....uwaaaaaaa!!!xpe ku sedar ku bukan bloger hebak lagi glamer...hanya la bloger picisan lagi hina dina...wei pe ke hal wat luahan perasaan xde motip nih?hish!!

aduhai...sshla...nape la otak kretip x jalan nih....sudah la...sekian entry xde motip...

p/s :dah tinggal lagi 10 hari ramadhan...aku lum sampai stengah baca Quran...huhuhuhu :((

No comments: