Monday, February 28, 2011

Segmen: Saya dan Nama Blog

Hari Isnin yang selalunya akan dilayan x layan je oleh diriku...tapi hari ni siap layan lebih2 xsempat nak blues pun...huh!mencabar sungguh untuk pompuan yang buyung pada tahap 3rd trimester ni...pe yang mencabar...sat lagi la cite....ni menaip pun sbb diriku kene tag ngan Cik Rose kite dr Macam-macam ceritaku...last week dapat award, this week dapat tag...lepas ni bg hadiah plak eh kat kite Cik Rose...ehehehe...

ok asal tag ni dari blog Lets Talk...
ni banner yang perlu diletak dalam entry...syarat pertama...

syarat2 lain sile la ke blog Lets Talk k...hihi....

name blog aku ni ala2 perasan sweet gitu...hehe...xde la memule sbb aku ni suke nak try2 resepi n nak posing2 kan gambar tu kat blog...kebetulan dulu time anak daro tolong2 mak wat sekuk n jual time raye...time dah mak daro ni n membuyung tahap nak membaking tu agak merudum jugakla (sbb ngandung baby boy kah?ntah??!!)...de la gak bake kadang2...so kadang2 je la yang de resepi n gamba posing2...sebab M tu besar font die n bold plak tu...hahaha...korang paham ke pe aku merepek ni...kadang2 hubby aku pun xpaham pe aku cakap...kahkahkah....apedaaa pening!!

so sejarah name blog aku ni pendek la ya amat xmacam buku sejarah time sekolah dulu de banyak bab2...aku xde bab...hehe...sekian harap maklum....:)

nak tag sape eh?

ok sape2 nak join sile la tag diri anda sendiri...aku x pilih kasih...hihihihi....sila2 jgn malu2...borang tag diri sendiri de banyak...infiniti gitu!!

wokehla ....siap entry tag ala karutan...

sekian

yang benar
aku, mak buyung yang malas tapi rajin...ahahahaha

No comments: