Thursday, September 30, 2010

tolong...kicky saya hilang....

~sticky entry~
 
x mampu nak tempek gambar kicky kat sini....die dah hilang...balik dari kampung die dah xde...sedih sgt...hari2 cari sampai hari ni...pe la jadi ngan die yg manje n penakut tu....kicky...mommy wimdu...balik la....

6 comments:

aibaks said...

aduhs... jgn la sesedey k..
nanti kita usaha kan cari die..
die ader dekat2 je tuh..
tak gi jauh nye..

Suara Kalbu said...

Ohhh ..Kicky awak punya rupanya. Ingatkan si Aibaks yg punya.

Sabar yer. saya pun hadapi benda yg sama 2-3 hari lepas. Sedih tak usah cerita. Saya faham apa awak rasa skrg ni.

Banyakkan usaha dan berdoa. Saya doakan dia selamat kembali pada awak. Takmo sedih sedih ok

Bidadari Fiza said...

ohhh...kesiannya...sy memahami sebab sy pun pernah hilang kucing juga..

banyak2 doa k..jgn sedih2..

YOUsoF said...

Betul tu.. banyak² doa. moge selamat je..

prince kais said...

sabar ekh..:)

aJa said...

uii..hilang?
nnty kicky balik la 2 ek..
saba2..